Beperkte 30-dagen geld terug garantie en aanvullende voorwaarden van Smile Garantie
We willen er zeker van zijn dat u tevreden bent met uw glimlach, maar soms loopt het mis. Wij bieden de onderstaande retourmogelijkheden aan. Onze geld terug garantie dekt retouren voor afdrukset voor thuis en transparante aligners.
Afdrukset voor thuis
Wij bij SmileDirectClub zijn er om mensen te laten glimlachen. Daarom betalen we de kosten van uw € 49 afdrukset voor thuis terug als uw erkende Nederlandse tandarts bepaalt dat onze transparante aligners behandeling niet geschikt is voor u. Neem contact op met
Transparante Aligners
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent, kunt u binnen de eerste 30 dagen uw op maat gemaakte SmileDirectClub transparante aligners retourneren en worden alle betalingen die u voor de aligners hebt gedaan, terugbetaald. De termijn van 30 dagen begint op de dag dat uw transparante aligners bij u worden afgeleverd.
Als u voorbij de termijn van de eerste 30 dagen bent, maar nog steeds niet tevreden bent met uw behandeling, kunt u uw ongebruikte, op maat gemaakte SmileDirectClub transparante aligners op elk moment tijdens uw Smile Plan (zo noemen wij uw behandelplan) retourneren voor een evenredige terugbetaling voor alle ongeopende en ongebruikte aligners.
Zo eenvoudig is het en zo zelfverzekerd zijn we. Maar houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor eventuele verzendkosten bij het retourneren van uw transparante aligners.
Dit retourbeleid is een vrijwillig aanbod van SmileDirectClub. Onze aligners zijn specifiek op maat gemaakt voor uw individuele behoeften en vallen daarom niet onder het wettelijke herroepingsrecht van online aankopen.
Retourprocedure voor transparante aligners – hoe u een claim kunt indienen in het kader van dit retourbeleid
Volg deze stappen bij het retourneren van uw transparante aligners:
- Verpak uw ongebruikte aligners in hun originele zakken en stuur ze terug naar SmileDirectClub.
- Stuur naar:
T.a.v.: SmileDirectClub
XPO Logistics, Lower Tuffley Lane, Gloucester, GL2 5DP, Verenigd Koninkrijk
- SmileDirectClub heeft een bewijs van verzending nodig om een terugbetaling uit te voeren, dus gebruik een vervoerder met tracking zoals FedEx of UPS. Als een verzending verloren gaat door de vervoerder tijdens het transport, kan SmileDirectClub uw retourzending niet verwerken zonder verificatie van de verzending.
- Bel onze klantenservice op
0800 2626 306 voor meer informatie over uw retourzending. U bent verantwoordelijk voor de kosten van het bellen met onze klantenservice.
Terugbetalingen
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat uw terugbetaling wordt uitgevoerd. U ziet uw terugbetaling doorgaans binnen 5 tot 10 dagen na verwerking op uw creditcardafschrift staan, afhankelijk van uw financiële instelling. Als u zich heeft ingeschreven voor periodieke betalingen, kan het zijn dat u, afhankelijk van het tijdstip waarop wij uw retourzending ontvangen, een betaling in rekening wordt gebracht terwijl wij uw retourzending verwerken. Deze betaling zal aan u worden terugbetaald zodra uw retourzending is verwerkt.
Als u een klant bent die transparante aligners heeft gekocht of zich heeft ingeschreven voor het Smile Plan, dan heeft u wettelijke rechten met betrekking tot uw transparante aligners en het Smile Plan en die rechten worden niet beïnvloed door dit Retourbeleid, dat een aanvulling vormt op uw wettelijke rechten. In het algemeen betekent dit dat als er gebrekkige producten aan u worden geleverd (met uitzondering van kleine esthetische gebreken), u recht hebt op vervangende producten of op volledige terugbetaling als de producten ongebruikt blijven.
Dit retourbeleid wordt verstrekt door SmileDirectClub NLD BV.
- E-mail:
klantenservice@smiledirectclub.nl - Telefoon:
0800 2626 306
SmileDirectClub zal alle persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt, of die door ons wordt verzameld of gebruikt, onder of in verband met dit Retourbeleid, behandelen in overeenstemming met ons